Jumaat, 29 Jun 2012

Aku . . .

Assalamualaikum . . .

Lama dah tak coret-moret kat diary hati ni . Macam-2 benda yang terjadi . Hm , sedih pulak bila di pikir-2 kan tapi nak buat macam mane . Dekat seminggu dah SINGLE . Hati ni rasa macam sayu , sedih n sakit . Tak sanggup nak lepaskan dia sebenarnya tapi aku kesian kat dia . Aku ni pun bukan lama kat dunia ni . Biarkan je lha dia pergi sekarang dari dia rasa sakit bila pemergian aku . Aku ingat , bila aku lepaskan dia aku akan okey je , tapi sangkaan aku meleset sama sekali . Aku dah macam orang tak terurus dah , semua terabai . Kuliah nyer ke mana , keje nyer ke mana , senang citer aku tak happy dah ! GIVE UP dah nak hidup lama-2 ni . Nak dia balik , tapi pikir balik mampu ke aku nak jaga dia lagi ? Mampu ke nak buat dia happy lagi n still mampu ke nak bergurau senda nan dia ? Hidup aku ni dah macam tak ada hala tuju langsung , tak tau dah nak ke mana . Mummy pesan jangan ingat sangat benda yang dah lepas , ianya tak akan kembali lagi , tapi aku ? Mummy , wan tak boleh jadi kuat balik , wan rasa macam tak ada benda wan boleh buat lagi . Dalam sehari tu ingat dia je , nak pi mana-2 pun still nampak dia . Hmm , kan bagos kalau masa boleh berputar kembali . :'(

Tiada ulasan:

Catat Ulasan