Selasa, 17 Januari 2012

HARI YANG MALANG N CERIA ~

Dah lama tak update blog ,, lama ke ?? baru bape hari ... HEHE ! 


hmm ,, hari ni nasib aku tak menyebelahi aku ,, petang tadi time balik kolej wallet kesayangan aku hilang ...
merata2 tempat aku cari tapi hampa tak jumpa langsung .. kat dalam wallet tu ade duet RM1500 ,, kad ATM ,, IC ,, kad kredit n paling aku sedih dalam wallet tu ada pic mama n arwah papa ... huargghhhh ! sedih giler hilang .. salah aku jugak bb cuai .. lepas ni kene la berhati2 sikit ... anw ,, walaupun aku sedih aku tetap happy hari ini .. maybe dia uat aku ceria walaupun kadang2 syik cari gaduh je .. adat lahh kalau dalam sesuatu perhubungan bergaduh .. kalau tak gaduh tak best lahh kann ?? tapi cukup lahh bergaduh ,, dah dua2 pun degil sape yang nak mengalah nyer nanti ?? aku jugakk kann .. tak apa demi insan tersayang ape pun sanggup aku lakukan .. malam tadi tak sangka aku boleh cakap yang aku tak kan contact budak tu lagi ,, ye sepatutnya aku jage hati dia ,, ni takk makin uat dia jeles pulak ... hehe ,, tapi semalam mang menguji aku lahh suke hati dia je kann citer sal ex dia ?? ape lagi aku baca marah lahh ,, aku pun ada perasaan jugak .. mang aku akui aku mang cemburu tapi kadang2 cemburu tu bagus tau ! nak tau kenapa ?? dengan sikap cemburu tu lah kita boleh mengetahui yang kita sayangkan dia ... seriously semalam mang mara giler ,, dia text n call semua tak angkat ,, konon merajuk lahh .. heee ~ aku kann manja soo nak jugak uji dia sekali sekala .. yang paling aku happy semalam tak pernah dia sebut perkataan ' LOVE U ' akhirnya dia sebut ,, dengan ayat jiwang bagai .. sumpah ,, aku terharu .. rase cam nak lompat2 sampai ke bintang ... biarlahh semua cerita tentang kami tersimpan dengan pelbagai kenangan .. kalau ada budak nak kan dia lepas ni jangan harap aku nak bagi !! kecuali kalau dia dah sayangkan orang tu aku akan lepaskan biar pun hati aku saked bagai ditikam2 dengan beluti yang tajam .. 

~AKU NAK BAGITAHU SATU DUNIA YANG AKU HANYA SAYANGKAN DIA ,, HANYA DIA~



sampai sini saje coretan aku ,, papaiyy .. :)

2 ulasan:

  1. HAHA ! yang atas kelaka , btw . yg bawah sweet ! nice n good /`

    BalasPadam
  2. HAHAHA ! yang atas sekali tu time big prob . thanks arda ! :)

    BalasPadam