Sabtu, 14 Januari 2012

MENYESAL !!


Ya Allah aku menyesal bukak citer sal Nabilah kat someone .
kalau aku tak bukak citer sal dia tentu aku masih ada mood lagi .
aku bukak citer sal dia pun bb aku nak tau kenape dia game aku dulu ?
kenape dia tak bagi tahu je yg dia ukan 'syasya' . aku sayang dia giler2 tapi lastly aku pulak terkena camnie . ape salah aku ???? kalau ye pun suka aku jangan lah sampai menyamar ,, tak lahh aku saked hati sangat .
kalau aku tak tahu semua ni ape lahh yang akan terjadi ekk ?? mesti aku tak kenal Nor Suliha kann .
anw awak tolong lahh jangan suruh aku coup balik nan Nabila tuu ,, aku takk dapat terima dia lagi meskipun dulu aku sayangkan dia bagaikan nak mati .

biarlah cinta dan sayang aku hanya untuk nya seorang . aku tak nak dia pulak tinggalkan aku , biar satu dunia tahu hubungan aku dengan dia , aku tak kesah ape orang nak cakap , aku tak ambil peduli dahh semua tuu .

aku tahu aku tak sempurna tapi dia yang uat aku hidup sebagai orang sempurna . please stop about my ex ! tak suka tahu !

Tiada ulasan:

Catat Ulasan