Jumaat, 13 Januari 2012

KENALI AKU ~


  • AKU seorang peramah dimata kawan terdekat , aku jugak suka buat lawak . 
  • AKU paling tak suka orang yang pengotor, bukan aku nak cakap aku bersih ,tapi kalau kiteww lawa/hensem mana sekali pun kalau tak bersih tak jadi jugak kan?
  • AKU sangat suka akan siapa yang suka bermain bola, bukan apa nampak kacak disitu. . 
  • AKU kaya tapi aku lagi suka hidup sederhana. . 
  • Penggunaan 'AKU' dalam blog bukan diri aku ,tapi cuma sesuai nak bercerita. . 
  • AKU ada Fb, takde tweet,takde lain. . harap takde sape tanye lagi okayy?
  • AKU tidak suka akan melepak seperti ditepi jalan, shopping complex or mana2 saja. . 
  • AKU suka memasak, cakap la nak makan apa? sebab mama aku selalu ajar aku. . biarpun selalu kena mara :(
  • AKU selalu di goda perempuan, ops! kawan ramai la. . ;)
  • AKU tak pernah sentuh perempuan , aku harap korang faham maksud tersirat ni.
  • AKU belajar dari kesilapan, dan kesilapan tuh yang buat aku takut tentang kejahatan. faham ?
  • AKU suka pakai perfume lebih dari 1, gila kott. . 
  • AKU punya kawan yang ramai bila diluar, cuma susah nak hangout sebab tak minat. . 
  • AKU suka bear, sebab boleh peluk tanpa dirogol. hahaah, maaf *
  • AKU tak suka bila perempuan tergedik2 depan jantan.
  • AKU tak suka bila jantan kat luar sana suka mempermainkan anak dara orang, sebab aku punya kakak.
  • AKU selalu nak kelihatan geogerous.
  • AKU panas baran bila orang cari pasal dengan aku .
  • AKU suka minum milo, sebab milo sentiasa disisi. . 
  • AKU alah kepada sejuk tetapi tidak kepada kucing. . 
  • AKU tak suka makan pedas sebab nanti mukaaku merah .
  • AKU tidak merokok.
  • AKU suka bunga, sebab sejuk mata memandang.
  • AKU suka approve kawan bila aku pandang DP suci die. muehehehe
  • AKU hanya satu, cubalah cari kembar aku.kehkehkeh. . 
  • AKU sayang orang bila dia senyum dekat aku.
  • AKU hormat orang walaupun die tak pernah hormat aku :(
  • AKU tak reti nak jadi hipokrit. . 
  • AKU suka tom yam campur mama masak. omg!
  • AKU akan kawin umur tetttt***
  • AKU bangga jadi anak malaysia.
  • AKU suka jenama NIKE , CONVERSE , RAYBAN , ADIDAS , GUCCI .
  • AKU dah takde kedua orang atuk
  • AKU ada dua orang nenek
  • AKU jugak tak ada moyang :(
  • AKU anak jati perlis
  • AKU suka budak yang simple n tak hot sangat . maksud aku sedap mata memandang .
  • AKU selalu kena ngorat. . 
  • AKU sorang yang setia,. puihh!
  • AKU suka budak2,tapi bila mereka nanges aku cubit peha mereka. :)
  • AKU suka hujan turun, sebab nanti pokok2 jadi segar.
  • AKU rasa aku dah penat,so aku suka korang baca :D
  • AKU nak ucap terima kasih
  • Assalamualaikum. .buddy.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan