Selasa, 24 Januari 2012

TENTANG AKU

Assalamualaikum u oll's .
masuk hari ni dah tiga hari kat Sabah ,, emm cam tak nak balik KL lagi .
tapi apakan daya tugas sebagai pelajar kena la juga balik hari ni .
semalam pi medical check-up tak sangka lha pulak dapat jumpa dengan ex lame .
Ya Allah tak tahu nak cakap pe time jumpa tu , lain giler dea skunk .
*okeyy tak nak timbulkan konflik lagi tutup citer sal ex .


Doktor cakap aqu demam panas , batuk yang agak teruk , selsema n tekanan darah aqu menurun .
sambil tu bincang dengan doktor sal sakit aqu , makin lame rase makin dekat pulak lha timing tu .
erkk ,, tak mahu cakap sal MATI nanti tak pasal2 kena cili mulut nyer .
ape pun ajal maut semua nyer di tangan tuhan .
Hope aqu selamat lha . AMIN ~


Semalam ntah kenapa lha feeling aqu berbeza dengan hari2 yang lain ,, setiap saat aqu pikir
semua keburukan aqu pade dea . Ape sebenarnya yang dah berlaku dalam hubungan aqu n dea ni .
aqu tak faham walaupun aqu tahu aqu salah . Ya Allah harus bagaimana lagi aqu buktikan cinta dan sayang aqu ni untuk dea ?? Perlu ke aqu mati untuk dea baru dea sedar yang aqu sayangkan dea sangat .
sayang melebihi apa yang aqu miliki sekarang .


TUHAN ! KALAU DIA TERCIPTA UNTUKKU SELAMANYA KAU UJI LAH AKU DENGAN DUGAAN YANG AKU MAMPU TANGGUNG ,, AKU REDHA YA ALLAH ~ 

AKU TAK SEMPURNA TAPI AKU TAHU HANYA KAU JE YANG BOLEH BUAT AKU SEMPURNA SEPERTI INSAN LAIN ~

~ CINTA DALAM HATI SAYA HANYA MILIK AWAK SEORANG SAYANG ~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan